Кабінет Міністрів України розглянув та схвалив проект Закону про скорочення чи переведення на декларативний принцип отримання 20 дозвільних документів — це майже 25% від наявних в Україні. Про це повідомляє прес-служба Мінекономрозвитку Мінекономрозвитку як розробник законопроекту «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо скорочення кількості документів дозвільного характеру, у тому числі шляхом поширення застосування декларативного (реєстраційного, заявницького) принципу» доопрацьовує його з Державною регуляторною службою України. «Цей вкрай важливий проект продовжує нашу кропітку роботу з дерегуляції. Цього разу Мінекономрозвитку пропонує спростити 20 зайвих документів: 10 дозволів просто скасувати, а ще 10 перевести на декларативний принцип», — підкреслює міністр економічного розвитку і торгівлі України Айварас Абромавичус. Прийняття законопроекту, за даними опитувань EBA, ФРУ, АТП, УСПП, заощадить українському бізнесу майже 200 тисяч робочих днів на рік, які досі витрачались на очікування документів. Окрім того, підприємствам не доведеться платити 28 млн грн офіційних платежів за дозволи та ліцензії (до речі, на адміністрування цих дозволів бюджет витрачає приблизно стільки ж), плюс майже 200 млн грн «неофіційних» платежів, точніше, корупційної складової. Мінекономрозвитку пропонує перевести на декларативний принцип: - дозвіл на виготовлення документів страхового фонду, виробництво технічних засобів оброблення інформації і технологічного оснащення, що має відповідати вимогам технічного захисту інформації з обмеженим доступом;
- дозвіл на початок виконання робіт підвищеної небезпеки та початок експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки;
- дозвіл на зняття та перенесення грунтового покриву земельних ділянок;
- погодження відчуження або передачі пам'яток місцевого значення їхніми власниками чи уповноваженими ними органами іншим особам у володіння, користування або управління;
- погодження відчуження або передачі пам'яток національного значення їхніми власниками чи уповноваженими ними органами іншим особам у володіння, користування або управління;
- погодження програм та проектів містобудівних, архітектурних і ландшафтних перетворень, будівельних, меліоративних, шляхових, земельних робіт, реалізація яких може позначитися на стані пам'яток місцевого значення, їх територій і зон охорони.
Источник: http://www.me.gov.ua |